fbpx Skip to content

Haluatko, että kirjoitan yritysblogiisi sisältöjä puolestasi ja houkuttelen sinulle maksavia asiakkaita joka kuukausi (ilman, että sinun tarvitsee käyttää euroakaan mainontaan)?

Jos haluat, lue eteenpäin.

Yrittäjän pahin mahdollinen skenaario on olla itse liiketoiminnan kasvun tulppana. Yrittäjä voi joutua tilanteeseen, jossa aika ei yksinkertaisesti riitä markkinoimaan omaa toimintaa.

Asiakkaat ovat tyytyväisiä ja palvelu laadukasta mutta kasvua ei tapahdu, koska markkinointiin ei ole mahdollista käyttää resursseja. Asia on mietinnän alla kuukausia ja ehkä jopa vuosia.

Miten saada rahaa nopeasti?

Kenties yritit joka päivä olla aktiivinen somessa mutta huomasit nopeasti, että se vie liikaa aikaa.

Somejulkaisut vanhenevat päivässä, jolloin sinun täytyi olla koko ajan skarppina ja tuottaa uutta sisältöä systemaattisesti.

Somejulkaisuja ei myöskään voinut hyödyntää uudelleen. Niiden etsiminen vuoden takaa oli käytännössä mahdotonta.

Eikö olisi järkevämpää tuottaa sisältöä, jota voi hyödyntää vuodesta toiseen?

Miten paljon aikaa ja vaivaa säästäisit, kun pystyisit jakamaan laadukasta sisältöä yhä uudelleen ja uudelleen ilman, että se kuulostaa vanhalta?

Ja miten paljon enemmän aikaa sinulla olisi kohdata asiakkaita, kun joku tekisi tämän sinun puolestasi?

Miksi yritysblogaaminen on niin loistava tapa hankkia asiakkaita?

Alla olevassa kaaviossa on kuvattu erään liiketoiminnan kasvu ja kehitys. Yritys on perustettu loppuvuodesta 2015. Maaliskuussa 2016 yrityksen omistaja teki radikaalin päätöksen. Hän päätti pienentää Facebook-mainontaan käytettyä rahaa ja lähti kasvattamaan omaa yritystään sisältömarkkinoinnin avulla.

Joka vuosi hän on kasvattanut liikevaihtoa n. 20 %.

vuosimyynnit-1

Hän tuottaa säännöllisesti sisältöä omaan yritysblogiin, joka kasvattaa hänen asemaansa alan asiantuntijana. Yritysblogi tuo hänelle säännöllisesti uusia asiakkaita.

Vuonna 2017 hän pienensi maksulliseen markkinointiin käytettyä summaa yli 63 %:lla ja silti hän onnistui kasvattamaan vuosimyyntiä yli 23 %.

Tänä vuonna hän on tehnyt myyntiä 9 kuukauden aikana yli 90 000 € pelkästään sisältömarkkinoinnin avulla. Mainontaan hän on käyttänyt rahaa n. 500 €.

Haluan selventää jotain

Tuo yritys ja tuo yrittäjä olen minä. Olen Tiia Konttinen, yritysblogivalmentaja. Olen viimeisen neljän vuoden aikana kehittänyt tehokkaan sisältömarkkinoinnin menetelmän, joka kasvattaa

  • näkyvyyttä
  • asiakasmäärää
  • kassavirtaa

ja jota voidaan hyödyntää alalla kuin alalla.

Tätä samaa menetelmää olen opettanut yli 600 oppilaalle, joilla on aikaa tuottaa sisältöä itse omaa blogiin. Oppilaita on personal trainereista tilitoimistoyrittäjiin ja puheterapeuteista lääkäreihin.

Olen elävä todiste siitä, että pelkästään sisältömarkkinoinnin avulla voidaan rakentaa kannattavaa liiketoimintaa ja saada lisää asiakkaita.

tiia1000

Autan yrittäjiä saamaan lisää pitkäikäisiä ja sitoutuneita asiakkaita ja kasvattamaan kassavirtaa automaatiolla.

Miten tämä on mahdollista?

kavijaliikenne-2019

Sisältömarkkinoinnin eli yritysblogin ansiosta.

Tuotan säännöllisesti laadukasta ja lukijoita kiinnostavaa sisältöä blogiin.

Tänä vuonna en ole edes käyttänyt aikaa postausten jakamiseen somessa, sillä yli 72 % lukijoista on löytänyt minut suoraan Googlesta. Blogitekstien paras puoli on se, että ne nousevat hakukoneissa hyville sijoille ja tuottavat sinulle ilmaista liikennettä vuosia kirjoittamisen jälkeenkin.

Kun aloitin yritysblogin pitämisen maaliskuussa 2016, olin hukassa. En yhtään tiennyt, mitä postauksiin kannattaa kirjoittaa, miten usein niitä kannattaa julkaista ja miten tavoitan asiakkaani.

Suomessa kukaan ei opettanut yritysbloggaamista. Siksi jouduin opettelemaan kaiken itsenäisesti. Opiskelin verkkovalmennuksia, palkkasin valmentajia, kirjoitin ja testasin. Opettelin eri postaustyyppien postausrakenteita, hioin postauksen muotoilua viimeiseen asti ja hakukoneoptimoin postaukset huippuunsa.

Minua kutsutaan blogimaailman guruksi, koska pystyn tuottamaan laadukasta sisältöä, jota ihmiset jaksavat lukea ja johon keskitytään pitkiksi ajoiksi.

Somessa seuraajasi jaksaa keskittyä 9 sekunnin ajan. Vuonna 2000 keskittymisekyky oli 12 sekunnin luokkaa.

Mutta yritysblogissa lukija voi viettää yhtäjaksoisesti 2 minuuttia, 5 minuuttia ja jopa 7 minuuttia.

sivustolla-vietetty-aika

Mieti, miten paljon pystyt kertomaan asiakkaallesi 7 minuutin aikana palveluistasi ja tuotteistasi.

Mieti kuinka paljon ehdit opettamaan asiakkaallesi siitä, miksi valita juuri sinun palvelusi kilpaijoiden sijaan?

Kuvittele, että sivustollasi käy 500 ihmistä kuukaudessa. Nämä 500 ihmistä tuovat sinulle 1000 € myyntiä kuukaudessa. 

Sisältömarkkinoinnin ja yritysblogin avulla voit saada jopa 10 000 kävijää joka kuukausi ja tehdä 10 kertaa enemmän myyntiä.

myynti vs kavijat

Näetkö miten nopeasti tuloksia voidaan saada?

Tiedän, että olet kiireinen. Haluat palvella asiakkaitasi parhaalla mahdollisella tavalla.

Ja juuri siksi tarjoankin sinulle palvelua, jossa minä tuotan laadukasta sisältöä sinun yritysblogiisi.

Sinun ei tarvitse käyttää kallisarvoista aikaa ja opetella

  • eri postaustyyppien postausrakenteita
  • tehokasta otsikointia
  • hakukoneoptimointia
  • postausten julkaisemipäivää ja -kellonaikaa

Minä hoidan kaiken tämän puolestasi.

Blogiin kirjoittaminen ja säännöllinen julkaisu on asioita joiden oppimiseen menee aikaa. Jos sinä et halua tai ehdi sitä opetella, anna minun hoitaa se puolestasi.

Mitä Yritysblogi-kuntoon palveluni sisältää?

Palveluni koostuu viidestä eri osasta. Tässä ne ovat:

1 | Tuotan kerran viikossa sisältöä yritysblogiisi

Kirjoitan, muotoilen, oikoluen ja julkaisen sisällön puolestasi. Jokainen postaus sisältää 800 - 1200 sanaa, jotta pystymme hyödyntämään hakukoneoptimointia parhaalla mahdollisella tavalla. Tiesitkö muuten, että pitkät postaukset tuovat yrityksille 9 x enemmän liidejä kuin lyhyet, alle 500 sanan postaukset?

2 | Optimoin jokaisen postauksen

Hakukoneoptimointi jokaiseen blogipostauksen erikseen. Jokainen postaus on mahdollisuus tavoittaa sinun asiakkaitasi. Haluamme varmistaa, että postauksesi tavoittavat juuri sinun kohderyhmän 24 / 7.

3 | Otsikoin postaukset arvojasi kunnioittaen

Tiedän, että provosoivilla otsikoilla saamme paljon klikkauksia. Mutta tavoitteeni on tuoda sinulle asiakkaita, jotka ovat aidosti kiinnostuneita siitä, mitä tarjoat. Siksi en koskaan luo postaukselle otsikkoa, joka tuo pelkkiä klikkauksia.

Haluan, että ihmiset ovat tyytyväisiä myös lukiessaan sisältöä, eivät vain klikatessaan otsikkoa.

4 | Jaan sisältösi someen puolestasi

Haluan varmistaa, että postauksesi päätyy heti julkaisun jälkeen potentiaalisten asiakkaittesi silmien eteen. Seuraan tilastoja ja löydän parhaan ajankohdan, jolloin postaus kannattaa julkaista ja jakaa eri somekanaviin.

5 | Varmistan myynnin kasvun

Fakta on, ettei jokaisessa postauksessa kannata myydä. Siksi sisältömarkkinointimenetelmäni on niin tehokas. Hyödynnän 20/80 periaatetta luovasti ja ohjaan lukijoita oikeisiin postauksiin, jotta he saavat riittävästi tietoa ennen ostopäätöksen tekemistä. Ohjaan jokaisesta postauksesta lukijoita joko

  • verkkokauppaan
  • yhteydenottosivulle
  • tai sähköpostilistallesi

Miksi maksaa jollekin sisällöntuotannosta, kun sen voi tehdä itsekin?

Totta. Voit aina kirjoittaa sisältöä yritysblogiisi. Mutta oletko varma, että saat sillä yksin tuloksia? Menestyäksesi sisältömarkkinoinnissa, sinun on opeteltava:

  1. eri blogipostaustyyppien sisältörakenteet
  2. miten otsikoit postaukset, jotta herätä asiakkasi mielenkiinnon
  3. miten optimoit blogipostaukset Googlea varten
  4. miten muotoilet postaukset oikealla tavalla, jotta pystyt tuottamaan laadukkaan luku- ja kävijäkokemuksen
  5. milloin on paras aika julkaista postaus ja jakaa sitä somessa
  6. tehokkaimmat kehoitteet (CTA), joiden avulla saat lukijan siirtymään postauksesta verkkokauppaan, yhteydenottolomakkeelle tai sähköpostilistallesi

 

Koska olen itse opetellut kaiken tämän (ja paljon muutakin yritysbloggaamiseen liittyvää), tiedän miten paljon aikaa tämä vaatii. Olen käyttänyt yli neljä vuotta aikaa ja yli 15 000 euroa rahaa saadakseni loistavia tuloksia.

Ja jos sinä teet työsi hyvin ja saat itsellesi hyvin palkkaa tekemällä sitä mitä teet, miksi käyttäisit omaa aikaasi blogin kirjoittamiseen? Senkin ajan voit viettää asiakkaidesi parissa, kun minä tuotan sisällöt blogiisi.

top2

Tietysti voit vähitellen neljän vuoden aikana voit opetella kirjoittamaan sisältöä, mutta silti menettäisit joka kuukausi jopa 9000 € myyntiä, koska et ryhtynyt toimeen aikaisemmin ja julkaisemaan heti.

Neljän vuoden aikana sinulla on riskinä menettää yli 430 000 euroa myyntejä, koska et ryhtynyt hyödyntämään yritysblogia aikaisemmin.

Jos haluat aloittaa heti, minä haluan tehdä tämän työn puolestasi. Haluan antaa sinulle tehokkaan sisältömarkkinoinnin menetelmän parhaat palat, joita voit hyödyntää kerta toisensa jälkeen.

Avullani alat nopeasti saamaan lisää

  • näkyvyyttä
  • kävijöitä
  • yhteydenottopyyntöjä
  • asiakkaita
  • myyntiä

Huom! Voin ottaa tällä hetkellä vain 3 uutta asiakasta, joten paikka kannattaa varaa pian. Kapasiteettini ei valitettavasti riitä enempään tällä hetkellä. 

Vielä kertauksena, palveluni sisältää nämä asiat:

1 | Tuotan kerran viikossa uniikin 800 - 1200 sanan postauksen yritysblogiisi

2 | Optimoin jokaisen postauksen hakukoneita varten

3 | Otsikoin postaukset arvojasi kunnioittaen

4 | Jaan postaukset someen puolestasi

5 | Varmistan myyntisi kasvun ohjaamalla asiakkaita oikeaan paikkaan

Miten tästä eteenpäin?

Haluatko tietää tarkemmin Yritysblogi Kuntoon -palvelusta? Klikkaa alla olevaa painiketta, kirjoita nimesi ja sähköpostiosoitteesi, niin lähetän sinulle lisätietoja suoraan sähköpostiisi.

Scroll To Top