BLOGISTA MARKKINOINNIN KIVIJALAKSI

Haluan rakentaa luotettavan maineen ja vahvan brändin blogin avulla

Mitä asiakkaat puhuvat minusta selkäni takana…?

Mitä asiakkaat puhuvat sinusta selkäsi takana? Miten reagoit, jos saat yhden tähden arvostelun Facebookiin? Miksi asiakkaat eivät kommentoi somessa? Verkossa maineen rakentaminen vie aikaa. Ja sen voi tuhota yhdellä lauseella. Hyvä ja luotettava maine on kriittisen tärkeä asiakasuskollisuuden ja myynnin näkökulmasta.

Tämä on se kysymys, jota moni yrittäjä miettii. Varsinkin, jos myynti takkuaa ja kassa ammottaa tyhjyyttään. Myös minä tuskailin tämän asian kanssa ”urani” alkuaikoina. Verkossa palautteen saaminen on vaikeaa mutta yrittäjinä ja bloggaajina se on elintärkeää.

Tällä askelmalla opetan sinulle, miten rakennat itsellesi luotettavan maineen ja vahvan brändin hyödyntämällä ilmaista kanavaa - blogia ja sisältömarkkinointia.

Saadaksesi myynnin verkossa käyntiin, tarvitset uskottavuutta ja luotettavuutta. Pystyt rakentamaan tämän hyvin sisällön avulla. Kun haluat erottua selkeästi kilpailijoista ja herättää asiakkaiden mielenkiinnon blogiasi kohtaan, sinun kannattaa rakentaa itsellesi ystävällinen, positiivinen ja empaattinen maine.

Verkossa asiakkaat ostavat niiltä yrittäjiltä:

  • jotka he tuntevat
  • joista he tykkäävät
  • ja joihin he luottavat

Auttaakseni sinua tässä, suosittelen lämpimästi, että lähdet rakentamaan itsellesi empaattista asiantuntijan mainetta. Ja usko pois, se ei ole edes niin vaikeaa, miltä saattaa tuntua. Minulta kysytään paljon, voiko kuka tahansa olla asiantuntija. Kyllä voi. Asiantuntijuus rakentuu ainakin koulutuksen ja/tai kokemuksen kautta. On tärkeää ymmärtää, että asiakkaat haluavat sinun olevan “heidän” puolellaan. Ja siinä onnistut olemalla empaattinen asiantuntija.