Kurssi

Tuloksellista myyntiä sähköpostimarkkinoinnin avulla

Tuloksellista myyntiä sähköpostimarkkinoinnin avulla verkkokurssi on suunnattu sinulle, kun haluat pienentää markkinointiin ja myyntiin meneviä kuluja ja silti tehdä enemmän tuloksellista myyntiä.  Tuloksellista myyntiä sähköpostimarkkinoinnin avulla verkkokurssi auttaa sinua

  • kasvattamaan sähköpostilistaa jopa 1000 osoitteella 30 – 90 päivässä
  • keräämään sähköpostiosoitteita lainmukaisesti
  • varmistat lainmukaisen rekisteri- ja tietosuojaselosteen laatimisen
  • käyttämään sähköpostimarkkinointiin tarvittavia ohjelmia tehokkaasti
  • automatisoimaan myyntiä erilaisten ohjelmien kautta

Kurssin moduulit on rakennettu siten, että ne tukevat sekä sähköpostilistan keräämistä että tulojen ansaintaa. Näiden oppien avulla vältät tyypillisemmät virheet, joita yrittäjät ja bloggaajat tekevät estäen heitä saamasta tuloja.

Tuloksellista myyntiä sähköpostimarkkinoinnin avulla verkkokurssi käyn läpi mm.

  • miten rakennat blogiin automaation, jonka ansiosta ihmiset haluavat liittyä sähköpostilistallesi
  • miten tämän automaation avulla jopa 250  uutta ihmistä liittyy sähköpostilistallesi joka kuukausi
  • miten varmistat, että keräät ”oikeita” ihmisiä listallesi, ihmisiä, jotka ovat aidosti kiinnostuneita sinusta ja yrityksestäsi
  • miten sitoutat lukijat avaamaan sähköpostejasi yhä uudelleen ja uudelleen
  • miten kirjoitat rekisteriselosteen ja tietosuojaselosteen lainmukaisesti
  • miten teet tuloksellista myyntiä sähköpostilistan avulla

Olen kerännyt tähän neljän viikon mittaiseen kurssiin parhaimmat vinkit, joiden avulla keräät jopa 1000 sähköpostiosoitetta ja teet ensimmäisen tuloksellisen myyntikampanjan 30 päivässä.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Kurssin tiedot

Arvioitu aika: 4 viikkoa

Vaikeustaso: Keskitasoinen

Kategoriat:

Kurssin nimi

Tuloksellista myyntiä sähköpostimarkkinoinnin avulla

Kurssin eteneminen

0%

Kurssiohjelma

  • Tervetuloa kurssille!
    • Tervetuloa Tuloksellista myyntiä sähköpostimarkkinoinnin avulla kurssille
    • Perustermit
  • Moduuli 1.
    • Viikko 1: Sähköpostilistan keräämisen menetelmä
  • Moduuli 2.
    • Viikko 2: Rekisteriseloste ja tietosuoja
  • Moduuli 3. 
    • Viikko 3: Liittymisprosessin tekninen rakentaminen
  • Moduuli 4. 
    • Viikko 4: Kampanjan suunnittelu ja tuotteen valinta
    • Viikko 4: Myynti ja automatisointi